Spiegel & Reflex richt zich op menselijke patronen en relaties binnen bedrijven en organisaties waar altijd communicatie aan ten grondslag ligt. Verandering in handelen vraagt een verandering in mentaliteit. Een mentaliteitsverandering kan plaatsvinden als medewerkers inzichten krijgen in processen. Directeur Rien Boskeljon: “Niet alle medewerkers zijn van nature gemotiveerd. Je moet tools aanrijken, kennis bieden om de motivatie te ontdekken. Ontdekken wat mensen nodig hebben om gemotiveerd te raken.”
Het uiteindelijke doel is te zorgen voor medewerkers die beschikken over de juiste inzichten in eigen functioneren en vaardigheden die kunnen leiden tot een goed functionerende organisatie.
Spiegel & Reflex heeft ervaring in alle commerciële disciplines. Alle medewerkers zijn minimaal HBO opgeleid en hebben functies vervuld vanaf vertegenwoordiger tot directeur. Zij kennen dus alle commerciële processen en activiteiten tot in detail. Met de aanwezige kennis en ervaring kan Spiegel & Reflex dus veel voor uw onderneming betekenen, waar de mens, uw “belangrijkste instrument”, altijd centraal zal blijven staan. Ook werken wij samen met gerenommeerde opleidingsinstituten en leiden op voor Nima Sales A en Nima sales B.
Management door Spiegel & Reflex
Naast trainingen en coaching verzorgt Spiegel & Reflex tevens diverse vormen van management, zoals interim-management, projectmanagement en crisismanagement, ondersteunt men in werving en selectie en kan men terecht voor CRM advisering en implementatie. Voor een compleet overzicht van onze diensten kijkt u hier.
Heeft u interesse in onze diensten? Neem dan direct contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.