Het gebruik van nieuwe CRM software kan grote impact hebben op uw bedrijfsvoering en organisatie. Een goede implementatie met dito voorbereiding daarop is dan ook vereist. Spiegel & Reflex helpt u bij zowel keuze, implementatie en training van een nieuw CRM-pakket.
Voorbereiding van medewerkers
Nieuwe CRM software vraagt veel van uw organisatie. Soms zijn er zelfs organisatorische veranderingen noodzakelijk en veranderen medewerkers van werkplek of functie. Bijvoorbeeld omdat nu bepaalde taken geautomatiseerd worden, die voorheen door medewerkers gedaan werden. Spiegel & Reflex gaat na wat er aan uw organisatie verandert en informeer alle betrokkenen daar tijdig over.
Training
Niet alle medewerkers schakelen straks even gemakkelijk over van het ene CRM pakket op het andere. Een training leert toekomstige gebruikers snel de eigenschappen van de nieuwe software. Een maatwerktraining door de leverancier van de software of een trainingsinstituut kan toegespitst worden op de aspecten die specifiek voor uw organisatie en softwareoplossing gelden. Maatwerk kost u dan misschien wel meer, maar het rendement ervan is ook hoger. Een andere mogelijkheid is train-de-trainer. Hierbij worden slechts enkele toekomstige gebruikers getraind. Met de opgedane kennis trainen zij vervolgens weer hun collega’s.
Interesse?
Neem vrijblijvend contact met ons op en maak een afspraak!